«آپاراتچیک‌ها» برای دیپلماسی دولت کف می‌زنند!/ برای آمریکایی‌ها نه «محمود» لولو است نه «جواد» هلو!
داریوش سجادی در گفت‌و‌گوی تفصیلی با خبرگزاری دانشجو:
پروپاگاندای دولت و وزارت خارجه در فتح‌الفتوح خواندن برجام امری علی‌حده است و واقع آن است که برخلاف پروپاگاندای مزبور «یخ برجام» نگرفت!
تعداد نظرات: ۱۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
تا زمانی که به نفع اصلاح طلبان مینوشت که خودفروخته و اجنبی پرست بود و همه حرفاش دروغ!!!اما الان که به نفع شما صحبت میکنه دیگه خوب شد؟!!@
وطن پرست
Spain
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
ولا اون موقع رو یادم نمیاد و مقاله هاش رو نخوندم ولی اره اینجوریه. هرکی از حق بگه ازش حمایت می کنیم و هرکی خلافش بگه باهاش مباحثه می کنیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
دقیقا مثل شما اصلاحطلبان که اگر کسی به نفع شما صحبت کنه میشه فرهیخته و روشنفکر و متمدن و مدرن اما اگه همین آدم یه جمله خلاف نظر شما حرف بزنه تبدیل میشه به داعش و دگم اندیش و دلواپس و بی سواد و بزدل و تندرو و افراطی و این داستان ادامه دارد....؟؟!!
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
احسنت لذت بردم اقای سجادی
غلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
دست شمادردنکنه بااین مصاحبه روشنگرانه ای که بااستادسجادی گذاشتیدایشان واقعا تبحرعجیبی درشناخت دنیای سیاست دارندوبنده همیشه استفاده میبرم . امیدوارم بازم ازاین دست مصاحبه هاباایشان داشته باشید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
تنها اصلاحطلبی که دوستش دارم همین داریوش سجادیه.
خودتی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
این حرف های را زده که احمدی نژاد را از میدان به در کنند تا خیلی راحت رد صلاحیتش کنند ظریف شما هلو ولی احمدی نژاد اینقدر لولو هست که امثال شما بعد 4سال نمیتوانید فراموشش کنید و خواب را از همتون گرفته تا جایی که قالیباف هم این ترس خودش را در جشن دکتر سلام نتوانست انکار کند احمدی نژاد تنها سیاست مدار توانایی هست که اصلاحطلب نیست و تنها پشتوانه اش خداست چیزی که دکتر سلام هرگز نتوانست درکش کند چون از وصیت امام دور بود
حیله روانشناسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
در علم روانشناسی برای همراه کردن افراد که مخالف افکار ما هستند ابتدار درموضعی که موافق هستند وارد میشوند بعد افکار بیمار خود را بر دیگران تزریق میکنند مثلا ظریف خوب نیست ولی احمدی نژاد بدتره اینها برای این هست تا راه را برای حذف احمدی نژاد هموار کنند از طرفی خبرگزاری دانشجو دانسته یا ندانسته از عنصر اصلاحطلب که مواضعش در فتنه88آشکار بود سوپر من ساخته حالا خودتون قضاوت کنید دارند انتخابات را برای ما از الان مهندسی میکنند و حالا شما برو کف و صوت بزن!غافل از زاویه پنهان این اقدامات
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
محود باجواد قابل مقایسه نیست باید گفته میشد که هم محمود لولو بود برای آمریکاییا هم حسن فریدون هلو هست براشون.
وطن پرست
Spain
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
عجب قلم و گفتار صریح شیرین و جذابی. واقعا لذت بردم. البته من که در مقابل همچین فصاحتی حرفی ندارم ولی سالهاست که می گم دیپلماسی جمهوری اسلامی تا حالا حتی یک نقطه روشن درکارنامه کاری خود ندارد. چه خوب که بزرگواری شیرین سخن و استوار منطق تایید کرد حرف حقیر رو. خداییش سوال های خبرنگارتون خیلی ضعیف بود. ضمن تشکر بابت این گزارش ازتون درخواست می کنم که یکم رویه گزارش گر هاتون کار کنید. ممنون.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
چرابجای خفیف کردن ازکلمه تخفیف کردن استفاده نموده ؟؟؟؟ . کلا نظریه اش درست است .اما بکارگیری کلمات ،لغات وحتی اصطلاحات فرنگی نشانه خوبی برای عدم وابستگی بیانی به فرنگ نیست و من ازفرنگیا ،توالت فرنگی ودرپیشرفته ترینش ،گوجه فرنگی را بسیار معروف میدانم مورد قابل دیگری ندارند،این اجنبی های ازخدابی خبر ملعون.
محمد م
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
تنها اصلاح طلب دوست داشتنی
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار